*INSTAGRAM OUTFITS*

środa, 8 kwietnia 2015

Tak, żyję :D Ostatnio dużo się u mnie dzieje i niestety czasami trzeba z czegoś zrezygnować. Muszę przyznać, że zastanawiam się też nad zakończeniem działalności na blogu, ale jeszcze nie podjęłam tej decyzji. W życiu staram się kierować zasadą, że jeśli coś robić to w 100%, a z mojego blogowania nigdy nie byłam maksymalnie zadowolona :) Jeżeli zdecyduję się skończyć tutaj pisać, na pewno dam Wam o tym znać :)
Przejdźmy może do tematu posta. Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizacje, które pojawiły się już na moim Instagramie (klik), ale znajdą się też takie, których jeszcze nie opublikowałam nigdzie :D 
Mam nadzieję, że do zobaczenia! :D

 Dress - Here / Bag - DKNY / Heels - New Look

Cardigan - New Look / Jeans - H&M - Boots - Here / Bag - Aldo / Necklace - Tally Weijl

Jacket - Here / Jeans - H&M / Boots - Centro / Bag - Bohoboco /

Shirt - Zara / Jeans - Zara / Necklace - Medicine / Boots - New Yorker

Shirt - New Look / Skirt - Here / Heels - Zara / Bag - Tk maxx

Dress - Here / Heels - Aldo / Bag - Mohito

24 komentarze:

  1. dwójka i trójka - moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje! szkoda marnowac tyle pracy, którą włozyłas w bloga- pisz dalej! ; )
    pozdrawiam: rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, czy mogłabyś podać dokładny model torebki?
    Nie kończ z blogiem- jest bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam:) http://blondieohblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się ubierasz, przyznam, że często czerpię inspiracje z Twoich stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw najlepszy :P
    Snapchat: sioreczekk zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te dziurawe spodnie wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo fajny post przyjemnie się czytało <3



    A ja zapraszam na ROZDANIE kilku kosmetyków - http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten 4 jest najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi idealnie w moim stylu! Super :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem, ze względu na Twoją budowę - idealnie pasują Ci dłuższe sweterki, luźne sukienki, wyglądasz w takich strojach naprawdę ślicznie :)
    Z kolei spodnie z wyższym stanem troszeczkę pokazują masywniejsze uda, ale i tak zdjęcia ootd na 5+ :)))

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie na bloga :)

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te botki z papilon.pl są śliczne! Mogłabyś podać bezpośredniego linka do nich? Bo przeszukuję stronę i nie jestem pewna które to są. One mają wyższy obcas czy niższy? Z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko wyglądasz w czerni :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancko wyglądasz w czerni :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc! Otagowałam Cie w TAGu pt 7 grzechow głównych. Jestem szalenie ciekawa Twoich odpowiedzi! Bezposredni link do TAGu: http://emiliowelove.blog.pl/2015/08/31/tag-7-glownych-grzechow-urodowych/

    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatni najbardziej mi się podoba :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza jest świetna, mam nawet taką samą torebkę jest mega:D Pozdrawiam cieplutko kochana;) mam nadzieje, ze wrócisz do blogowania.
    Pozdrawiam Klaudia z mondenewsy.pl, może coś ciekawego znajdziesz dla siebie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś zjawiskowo piękna i super seksowna.

    OdpowiedzUsuń