*GREY ON TOP OF GREY*

czwartek, 4 grudnia 2014


W ostatnim czasie szary zawojował moją szafą. Co zabawniejsze, nigdy nie lubiłam tego koloru i bardzo rzadko wybierałam ciuchy w tym odcieniu. A teraz? Idę do sklepu, coś mi się spodoba i co robię? Szukam jej w kolorze szarym :D Muszę chyba się opanować, bo zaraz cała moja szafa będzie szara :D Dzisiaj prosty zestaw. Piszę to chyba przy każdym poście. Ale chyba takie najbardziej lubicie. Mam rację? :D 
Jesienią najbardziej lubię nosić oversizowe płaszcze i grube, długie szale. Wtedy jest mi wygodnie, ciepło i wyglądam przyzwoicie. :D Do tego masywne buty i zestaw gotowy. Dzisiaj wybrałam botki na obcasie, ale są one najwygodniejsze ze wszystkich obcasów, jakie są w mojej szafie. Cała stylizacja - jesteście na tak czy na nie? :)
Czekam na Wasze komentarze.
Do następnego!








Coat - C&A / Dress - Here / Leggings - H&M / Boots - Here / Scarf - Here / Bag - Michael Kors 

11 komentarzy:

  1. Będzie lubię takie "zwyklaczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny szal tylko, że z sinsay :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazałabyś nam na fb, albo na insta jak jak ta sukienka wygląda na tobie? Na str wygląda super, ale dziewczyna prezentująca to wieszak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal jest świetny! Sama posiadam podobny z Zary. Idealny na mrozy. Pozdrawiam gorąco i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym inny płaszcza do tej stylizacji, ale ogólnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu mogę powiedzieć, że mam taki sam szal jak ty ;D Ładnie ci w tym stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka :), a ja mam takie pytanie techniczne :P, czy jak się idzie to nie podchodzi do góry za wysoko? Chodzi mi też o to czy nie krępuje ruchów, miałam kiedyś taką sukienkę co ładnie wyglądała jak stałam :], a jak szłam to podchodziła do góry i źle się z tym czułam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw!:-)Płaszcz z obecnej kolekcji C&A?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, płaszczyk masz cudny! :)

    OdpowiedzUsuń