*Wind in front of Ocean*

sobota, 6 lipca 2013

    Tak jak obiecałam w ostatnim poście, dzisiaj będzie pierwsza stylizacja z wakacji:) Bardzo prosta, ale idealna na wakacyjne zwiedzanie, ponieważ jest przewiewna i bardzo wygodna. Moja ulubiona część garderoby, czyli spódnica tym razem w wersji jeansowej. Długo szukałam idealnej spódniczki jeansowej i w końcu udało mi się ją znaleźć w New Looku. Do tego dobrałam koszulkę, którą nie sądziłam, że tak bardzo polubię. Ta sympatia zrodziła się chyba przez to, że praktycznie ze wszystkim wygląda świetnie. 
    Dajcie koniecznie znać jaki strój Wy wybieracie na takie luźne, letnie dni kiedy jesteście na wakacjach:)










 Koszulka/shirt - Sinsay
Spódnica/skirt - New Look
Japonki/shoes - Kari
Zegarek/watch - Fossil
Okulary/sunglasses - Sinsay


17 komentarzy:

  1. pięknie wyglądałaś, ja bogini :) albo jakaś nimfa. widoki nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana stylizacja:) Obserwuję Cię od dłuższego czasu i nie można Ci odmówić zmysłu do łączenia ubrać. Trzymaj tak dalej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi miło czytając Twój komentarz:)

      Usuń
  3. Sliczny zestaw. Masz niesamowity gust w kwesti ciuchów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam takiej spódniczki! Nie wiesz może czy można ją jeszcze dostać w New Looku? :)
    Pozdrawiam :*

    http://baulinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba! Ty to zawsze cos fajnego znajdziesz. A wlosy jakie juz dlugie!.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluzeczka:) i przepiękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spódnica :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna, wakacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach.. wakacje :) Stylizacja jest super. Ja w upalne dni najczęsciej wybieram zwiewne sukienki albo shorty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne ubrania :) fajnie do siebie to pasuje :)
    +obserwuje na bloglovin i zapraszam do mnie
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zestawiki :)

    Zapraszam! u mnie w tej chwili jest konkurs do wygrania Truskawkowy eos i produkty z wSPAniale. Zachęcam do brania udziału! rasberrynotebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń