* I'M IN LOVE WITH A BLOGGER (BLOGGING)*

poniedziałek, 15 lipca 2013

    Tworząc strój zazwyczaj zaczynam od jednego elementu i później z reszty rzeczy, jakie posiadam składam całość. W tym przypadku pierwszym elementem była torebka, która niedawno do mnie dotarła i nie mogłam się już doczekać kiedy pokażę Wam ją tutaj:) Do tego dobrałam koszulkę, którą (o dziwo!) znalazłam w C&A. Nigdy nie spodziewałam się, że ten sklep będzie miał w asortymencie taką fajną bluzkę. Oprócz bluzki mam na sobie jeszcze spodenki (to chyba oczywiste, że coś jeszcze musiałam ubrać:D). Nie jest to moja ulubiona część garderoby. Zdecydowanie wolę spódniczki, ale w tej stylizacji wyglądają świetnie. Przynajmniej mi się tak wydaje :D Do tego obowiązkowo sandały na obcasie i jestem gotowa! 
    Dajcie znać co sądzicie o tym stroju i o nowym banerze na blogu! Pytałam się już o niego na Facebooku (Klik), ale może nie wszyscy mnie tak obserwują, do czego gorąco zachęcam ;)













 Koszulka/shirt - C&A
Spodenki/shorts - New Yorker
Torebka/bag - Romwe.com
Sandały/sandals - Stradivarius %
Okulary/sunglasses - Kari



34 komentarze:

  1. podoba mi się nowy nagłówek, czcionka też jest okej:)
    śliczna ta torebka! i bluzkę też bym mogła taką mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koszulka, mam identyczną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sporo osób ją ma. I dobrze, bo jest świetna!:D

      Usuń
    2. A wiecie z jakiej strony można zamówić ja przez internet?

      Usuń
  3. Strój idealny na upalne dni, a mnie najbardziej urzekły buty oraz torebka ;* Prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa też chcę taką bluzkę :>
    Zapraszam! u mnie w tej chwili jest konkurs do wygrania Truskawkowy eos i produkty z wSPAniale. Zachęcam do brania udziału! rasberrynotebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie orientujesz sie moze czy sa jeszcze te bluzki? jest swietna! ;ddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się się, że są:) Musisz sprawdzić:)

      Usuń
  6. nowy nagłówek mi sie bardzo podoba . ;3
    śliczna bluzka i torebka. <33
    Pomimo ze mam 12 lat, tez bloguje i niektóre inspiracje biorę właśnie od Ciebie <333
    Pozdrawiam.
    http://paaula-paaulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w twoich sandałkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co je kupiłam, więc masz szansę je mieć:D

      Usuń
  8. U mnie nie było tych bluzek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam Ci kupić przecież mówiłam :D
      ja ją mam! <3

      Usuń
  9. Wow! Świetny strój!! ;)) Masz świetne nogi, kochana! Pf... całą figurę masz świetną! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny nagłówek i strój :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka, sama jej szukałam, ale nie mogłam znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba nowy wygląd :)
    jejciu, jakie piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile kosztowała ta bluzeczka? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzka ! Też chcę taką *u*


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tak obserwuję Twojego bloga i tylko się zachwycam <3 ostatnio sporo schudłaś, jakaś specjalna dieta..? zaglądam, bo tutaj nie ma tej sztuczności, która jest u bloggerek, o których każdy mówi.. trzymaj tak dalej, nie zmieniaj się ;)

    kiedyś widziałam tu Twoje mega długie i ładne paznokcie, ja swoich nie potrafie tak zapuścić.. ;c

    patrycjas-fashion-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:)
      Tak, odchudzałam się. Miło, że zauważyłaś:)Założyłam nowy kanał na YT "TheShapeStyle". Tam mówię o całym odchudzaniu i zdrowym stylu życia:)
      Buziaki!

      Usuń
  17. bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń