*Autumn is coming*

niedziela, 30 września 2012

Cześć!
   W końcu wracam do Was z nowymi stylizacjami. Niestety jesień już za oknami i w moim stroju. Szczerze mówiąc, jesień to jedna z gorszych pór roku według mnie. Przerażają mnie deszcze i zimno, które jest domeną jesieni.
   Ale wracajmy do stroju. Spodnie kupiłam dwa lata temu i myślałam, że już ich nie ubiorę, ale jak widzicie myliłam się. Jednak do takich spodni konieczne są buty na obcasie, dlatego wybrałam lity, które bardzo fajnie komponują się w jesienny look. Reszta utrzymana w eleganckim, ale codziennym stylu. Początkowo post chciałam nazwać Rock chic, bo właśnie taki styl chciałam uzyskać, ale jak przystało na kobietę, zmieniłam zdanie.:D Po tak wyczerpującym wstępie zapraszam Was do obejrzenia zdjęć:)
Do następnego!












Narzutka/blazer - Tutaj
Koszulka/top - sh
Spodnie/pants - Zara
Buty/shoes - Tutaj
Kopertówka/clutch - Allegro
Kolczyki, naszyjnik, bransoletka/earrings, necklase, bracelets - Dorothy Perkins, Top Shop, Dorothy Perkins

37 komentarzy:

  1. Bardzo szaro - ale wydaje mi się, że w sam raz na to co widzę dzisiaj za moim oknem. Spodnie bardzo fajne, ale nie wiem czy dałabym radę chodzić w takich obcasach :D buziaki! :) powodzenia w pierwszym dniu zajęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, spodnie genialne:D Ale czy taki krój spodni b=chyba bardziej pasuje wyższym osobom??

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie sa przewyrąbiste:p Dobrze ze dalas im druga szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z najlepszych :D Świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ;) tylko ten krzyż, nie lubię tego motywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoj styl Marto, wiecej wiecej postów ze stylizacjami prosze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt uzyskałaś. Kopertówka fajnie się tutaj odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najlepsza stylizacja :)
    a spodnie wyglądają nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój, spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jest ostatnie zdjęcie. Tak kolorystycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nono, masz niesamowite wyczucie stylu.
    Po raz kolejny jestem pod ogromnym wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie przyszły moje lity ! ;d zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, choć wcześniej byłam sceptycznie nastawiona do nich. wydawały mi się ciężkie, ale super dopełniają strój, nadając mu tego "pazura" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię Twój styl, oglądam Twoje filmiki na yt nałogowo ;)
    zapraszam do siebie http://breatheliffe.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba moja ulubiona z tych na Twoim blogu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak mnie wkurza to, że wyglądam źle w takich spodniach, są takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! wyglądasz fenomenalnie! nic tylko się tobą inspirować ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja ;) chyba się nią zainspiruję ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz niesamowicie! buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ! Czy mi sie tylko wydaje czy podcięłaś włoski ? : >

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja Super!:) Jestem ciekawa czy buciki są wygodne ponieważ spodobały mi się koturny od nich i tak się zastanawiam....:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi się spodobała Twoja stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega, mega stylizacja, taka z pazurem.
    I tak chciałam zwrócić uwagę, że już chyba troszkę się postarzałaś od czasu ustawienia swojego "o mnie" tutaj, a tam wciąż widnieje osiemnastka :) No, ale ja też mam tki problem z tymi opisami, że wiecznie zapominam zmieniać!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Styliżacja super , buty kocham , zdjęcia zauważyłam też coraz lepsze , nie takie nudne zwłaszcza te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ogromną prośbę. Możesz mi napisać e-mailem jak dbasz o swoje włosy i jakich do tej pielęgnacji używasz kosmetyków? Proszę o info na adres bearsiek@gmail.com
    Zapraszam też na mojego bloga www.bearsiek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Udana stylizacja :) Mam takie same buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale buciki, ten obcas woooow:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem szczerze, ze nie przepadam za czernią, ale tu mi się wyjątkowo podoba.
    Może przez to, ze jej różne odcienie zostały połaczone w rózny sposób,
    nie wiem, ale jest bardzo fajnie ... do tego dodatki ♥
    http://moda-cos-co-kocham.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się :) zastanawiałam się nad podobnymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  30. no pięknie! rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam twój styl ! Te buty są CU DO WNE ♥ . ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. możesz mi napisać ile kosztuje przesyłka z hurtowni Katherine?

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw! Bardzo fajny blog! Obserwuję! :>

    OdpowiedzUsuń